tisdag 25 maj 2010

Interjuv med mig själv!

Ja, då var det dags igen med att interjuva mig själv igen då!


- Hej Anna, Välkommen hit igen!
- Hej och tack så mkt. Det var ett tag sen nu.
- Ja, verkligen.

- Så Anna, vad har hänt den sista tiden?
- Jahaa du, det var ju oxå en fråga. Vet du inte det?
- Jo, det vet jag, men tjafsa inte emot nu utan var lite hjälpsam.
- Okey!

-Jaa, vad har hänt? Jobbar mkt, o tar hand om min familj.
-Där ser man!
- Ja, det tar sin lilla tid.
- Jo, jag vet.
-Mmm.

-Föresten så oartigt av mig, men vill jag inte ha lite kaffe?
- Ja, väldigt oartigt av mig. Jag har suttit o väntar länge nu!
- Här har jag en kopp, varsågod.
- Tack, du!

- Så om vi fortsätter. Hur tänkte jag när jag ställde den där vasen där uppe på hyllan?
- Oj, ja, jag vet inte. Måste verkligen ta bort den o ställa den på ett bättre ställe.
- Tycker jag att jag gör sen du!

-Sitter du bekvämt?
- Nja, inte så värst
- Nähe? Så synd
- Ahh, ingen fara, det är ju jag som köpt soffan.

- Ska vi fortsätta med intervjun?
- Nää, känner att jag inte hade så mkt att komma med idag.
- Nää, tycker inte jag heller!
- Då gör jag detta en annan gång!

-Men tack Anna för att du ställde upp yttligare en gång.
- Tack själv Anna!

1 kommentar:

  1. Hahaha du är ju bara för skön - tack för garvet :-D
    kram Hanna

    SvaraRadera