lördag 15 maj 2010

Idag kändes det som..........

sommar! Vädret ute har varit kanon och vi har fått en del gjort på tomten o med huset! Det känns så skönt!
Vi grillade flintasktek till lunch o det var den allra första för i år! Så gott.
Johan åkte nyss iväg å skulle fixa ett hissfel. Jag bad honom hyra filmen " Sommaren med Göran" Alla som sett den säger att den är så bra o rolig, så jag hoppas han hittar den!

Igår var Elin o Pierre o Bäret här på besök. De kom vid 20:30 och vi har ju så himla kul. Jag drack 4 drinkar o vart sådär lagom go. Det var länge sen jag drack nåt hemma sådär. Dom stannade till typ 02 å mina ögon gick i kors då. Jag ser verkligen fram emot midsommar med hela gänget ute hos dom.
ELIN....., vi tar plats 201!!
Sen hoppas jag på den där videogrejen i boden...hahaha!

Imorgon ska jag o ungarna till syrran o hälsa på. Alex har gått å väntat i flrea dagar nu. Det ska bli kul!

Nu ska jag in på fejjan o glo lite! Vi höra KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar