fredag 28 maj 2010

28/5-2010

Sitter här med datorn i knät denna fredag kväll. Barnen har just lagt sig o sambon är på ett hissfel. Jag har gått å vart så sugen på grogg hela eftermiddagen o nu när jag är hemma så vet jag inte om jag vill ha nåt längre. Knäpp man är!
Inge kul att sitta här själv o drick som en annan alkis....eller får man det?
På jobbet har det vart full ös. Allt händer på en gång typ, men inget man kan lösa.

Helgen blir fullspäckad med. Kalas imorgon hos barnens kusin o söndag om det är fint väder bär det av till kolmården. Sambon kom med förslaget. Han skulle fixa allt utan att jag skulle behöva lytfa ett finger. Hoppas han klarar det. Vi har inget sagt til pojkarna ifall vädret skulle bli dåligt. Ingen idé att ge falska förhoppningar.
Annars så händer det inte mkt.
Sitter o lyssnar på lugna filmlåtar, och tänker mig bort i alla bra romantiska fimler man har sett genom sin livstid.

Nr 1. "Ps i love you
Nr 2. "Pretty Woman"
Nr 3. "Höstlegender"
Nr 4. "Top gun"
Nr 5. "Fyra bröllop och en begravning"
Nr 6. "Jerry Mcguire"

Där har ni några av mina favvisar.

Ska hoppa in i duschen snart och det ska bli så skönt. Vi hörs snart då! Kram

1 kommentar:

  1. Du glömde ju Dirty Dancing! ;o) Den är ju så bra!
    Ha det bra i helgen Gumsan! Vi får höras i nästa vecka.

    Puss & Kram Millan!

    SvaraRadera