måndag 28 september 2009

Vill bara säga......

.....att jag mår bra idag. Känner mig inte ledsen eller orolig idag. Jag kan svära på mina barns liv att såhär har jag inte känt mig i kroppen sen Alex blev sjuk. Känner mig glad!!! Paniken i magen finns inte där idag.
Jag har städat vårat sovrum idag så gott det gick. Är ju en del saker där inne som står i vägen å som jag inte kan få bort själv.
Idag ska vi äta fisk! Torskblock som jag lägger i en ugnform. Blandar ihop grädde och krossade tomater, kanske lite cremefrech. Kryddar med citronpeppar, salt, svartpeppar, dill!
Jag vill skriva så mkt nu men har fasen inte tid. Orkar inte sitta här å glo mer. Vill göra massor idag.
Älskar mina barn och jag sa det till ALEX idag. "Alex? Mamma älskar dig så mkt" Han vände sig mot mig och sa att han älskar mig med! De stunderna är dm bästa i världen!
Imorgon ska jag städa ur toan om jag hinner så blir det barnas rum oxå. Där inne är det mest stökigt av alla leksaker.
Säger så så länge!!!!!!!!!!!
KRAAAAAAAAAAAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar