onsdag 16 september 2009

Onsdag!

Är ute hos mamma nu. Jag kom hit igår.
Vet inte när Johan kommer hem. Han sa att han skulle komma hem ikväll, men nu vet jag inte. Det är delar till hissen som inte kommer fören imorgon å då måste han åka upp dit igen å fixa det. Så jag ser ingen anledning att han kommer hem ikväll om han ändå ska åka imorgon bitti igen tillbaka. Blir så trött. Varför kan ingen annan på hans firma göra allt detta för. Han jobbar ju inte själv.
Alex fick en känning igår kväll. Jag var själv här hos mamma å Alex "gick in i dimman" Som tur krampa han aldrig, men det var nära. Han bara låg å stirrade å jag fick lägga druvsocker i kinden på honom så det smälte.
Efter ett tag började han "komma tillbaka" å med världens huvudvärk igen. Han hade legat under eftermiddagen med huvudvärk. Det är ju så viktigt att han får i sig mat efter känning å det vägra han för när han har sådär ont i huvudet så kan han inte äta. Så han fick lägga sig å sova. Efter en stund så fick jag väcka honom å ge han välling som han åt halva flaskan av.!
Jag sov inget vidare natt. Låg å tänkte en massa som vanligt! Vill just nu bara få vara själv å ta dagen som den kommer, men lycka till med det!

1 kommentar: