torsdag 24 september 2009

Barn alltså!

Hej!
Fy vilken jobbig natt jag har haft. Lukas vägrar typ att sova. Han har hållt på såhär nu hela veckan. Fattar inte vad han vill. Första gången han vaknar är runt 00, sen vid 05 och då är han vaken. Nu har han somnat igen å kanske sovit 30 minuter. Ska jag väcka honom eller låta han sova. Vill ju inte att han ska somna på eftermiddagen då han somnar så sent annars. För väcker jag han nu så kommer han vara trött på eftermiddagen. Åhh, så här krånglig var aldrig Alex. Faktiskt, Alex var nöjd å sov å gnällde knappt alls. Men nu får vi igen allt. Jag å mitt humör med mitt i natten är inte att leka med. Jag blir skitarg när han vaknar. Jag funderar allvarligt på att be mamma ta Lukas en helg så man kan få sova ut. Jag har inte fått göra det på lääääääääääääääääääääääääänge! Antagligen skulle jag sakna honom massor så jag bara skulle må dåligt ist! Men tanken finns där.
Idag är det studiedag på dagis.
Vill så gärna hitta på nåt, men vet inte vad. Tar väl en promenix til sjön sen eller nåt. Vädret är ju så fint!
nä, nu ska jag FARMA på facebook!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar