torsdag 24 april 2014

Torsdag 24/4

Vilket fint väder det har varit nu sen påsk. Äntligen kom våren!!! 
Jag saknar ungarna massor. Idag är det redan torsdag så halva veckan har ju gått nu. Snart har jag dom hos mej igen. Härligt!!! 

Jag och P var ute och åkte mc i tisdags. Finns massa med små fina ringliga vägar här. Vet inte hur länge vi åkte men det var nog över en timma iaf. 
Jag satt o kolla på hur solen skuggar skogen för att sen försöka komma ihåg det för att måla en tavla. Jag har en bild i huvudet men att sen få ner det på canvas är nog inte det lättaste! 

Jag missade min medicin idag. Shit, mår inge vidare alls nu. Snurrig i skallen. Anledningen att jag glömde var för jag hoppade in i duschen just när larmet ringde o sen tänkte jag ta tabletterna efteråt, men glömde så klart bort de. Kl 10:00 varje dag ska jag ta dom, och kom på det kl 16, typ! 
Fasen va jobbigt de är!

Nu kollar vi P husvagn!

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar