måndag 7 april 2014

Måndag igen och skitväder!

Söndagen försvann med ett swich... Barnen var glada att få träffa J och jag blir både glad och avundsjuk på samma gång. Det är ju jättebra att de blir glada att träffa sin pappa igen. Jag blir avundsjuk för jag vet att de är med X en helvecka och inte med mej. Vill att de alltid ska vara med mej!!!
Vet att det är ego... Ja ja! Men så är det!

Jag åkte sen till han jag tycker om. På vägen upp satt jag o sjöng i bilen och lyssnade på hög musik. Jag fick med mina cd-skivor äntligen från J som jag har tjatat om i ett par månader nu. Drog på Pusstcat dolls så jag hoppade fram på vägen.... Dunk dunk dunk. 
Det var riktigt skönt att köra bil när jag var så nere. Bara koncentrera sig på vägen och bara se hur pass fort man kan ta kurvorna. Nu är ju min bil en liten tråååååkbil som inte alls har den standard jag är van vid. Så körningen blir lite mer skräckblandad när jag kör. 
När jag var här uppe sist fick jag köra hans Audi. Den går som fan och det var så jävla kul. Minns inte riktigt hur fort jag körde men kanske 150km/h.

Att få träffa honom igår var som jag trodde! Stor kram, en blick, ett leende och jag smälte. Mys i soffan med glass. Sen blev det barnförbjudna saker oxå ;) som jag inte kommer berätta för bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar