torsdag 1 september 2011

Lite seg!

Känner att jag är lite öm i halsen...inte bra! På med en halsduk o fortsätta. Ska senare ut med grannarna på hundpromenad. Vädret ser soligt o fint ut sen att det bara är 16 grader ute gör inget. Den höga kalla luften är så skön att gå i.
Idag så är det lugnt annars. Jag hämtar barnen sen o efter det blir det väl till att kolla vad vi ska ha till middag. Tips nån?
Ska försöka träna lite avslappning med och sitta o tänka på andning bara.

Josefin, jag saknar dig med! Skönt att veta att du alltid finns där. Puss!!!

Alex blodsocker ligger mkt lägre nu sen vi höjde hans kvällsinsulin. Han vaknar väldigt lågt trots att han ätit en stadig kvällmat innan sängdags. Imorse 2,7 o han var lite snurrig, men ändå med i matchen. Han tog 3 druvisar o sen sin frukost. Lukas får med en druvis, han förstår ju inte än varför Alex äter dom ibland, men det kommer med tiden.
Alex tycker skolan är jättekul. Igår hade de börjat träna på bokstaven S. Jag går bara o väntar på tills han får läxa med sig hem. Vill sitta där o se hur han klarar saker o ting.
Nu ska jag vara kärring för en stund o se Days of our life...puss på er!

1 kommentar: