lördag 3 september 2011

Mitt hus


Vi håller på med utbyggnaden nu. Johan var tvungen att åka å köpa dammsugar påsar till grovdammsugaren. Det blir skapligt dammigt när man sågar i lecarblock o sågar med sticksågen genom träskivor. När han kommer hem sen ska vi bestäma vart eluttagen ska sitta i Lukas rum. Det är mkt att tänka på hela tiden. Jag hade inte tänkt på det fören Johan sa det. Tur att han är händig min Johan. Tänk att vi har gjort allt i huset här hemma! Blod, svett o tårar, många skratt och bus genom åren med detta hus. Men allt kommer bli klart vartefter. Vi bor ju så fint. Sen kan vi skryta att vi gjort ALLT själva o det är nog inte många idag som kan. Vi har inte höga lån som de flesta med hus har idag. Jag älskar mitt hus o min trädgård och skulle aldrig kunna flytta härifrån inte ens om jag fick 50 miljoner.








LIte olika bilder från bygget till klara rum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar