tisdag 30 augusti 2011

vardag med huvudvärk!


Idag har det varit mkt för mig. Lämnade barnen på dagis o skolan, sen morgon turen med tessi som jag äntligen har börjat med. Sen hem o ta hand om tvätt, strök tvätten o har ändå två korgar med tvätt kvar. Sen halv 11 skulle jag till min KBT och väl där känner jag hur huvudvärken kröp fram. Den blev värre o värre längre tiden gick. Det var dock ett intressant möte o jag har en del saker att träna på tills vi ses igen om två veckor. Vidare sen till Maxi för att hitta present till min granne, det jag letade efter fick jag leta efter i alla butiker med smink för att till slut inse att fären på nagellacket hon önskade inte fanns. Då hittade jag ett snarlila lack som fick duga. Sen in på Cubus o glo lite trots att min huvud snart kommer att spricka av smärta, men vem kan låta bli Cubus om man ser den affären, inte jag iaf.
Hittade en mössa till Min Älskling som jag köpte. Sen hem o bara vänta tills det är dags att åka å hämta barnen. Helst av allt vill jag bara ligga o blunda för min skalle värker så, men ungarna måste ju hem. Senare kanske jag kan lägga mig en stund.
Jag har haft ont i huvudet i över 1 vecka o det händer när det blir mkt runt omkring mig. Att bara köra barnen på morgonen gör mig helt slut, men det är bara att försöka hänga i.

1 kommentar:

  1. Usch vad jobbigt det låter=(
    Skönt med morgonpromenaden då...Bra där!!!
    Saknar dig....puss o kram

    SvaraRadera