tisdag 26 oktober 2010

Jag vill...

1. Få det städat åt mig här hemma.
2. Fixa mina naglar.
3. Vara barnfri 1 vecka.
4. Färga och klippa mitt hår.
5. Få massage.
6. Sluta röka.
7. Bada i mitt badkar i lugn och ro.
8. Slippa laga mat 1 månad.
9. Slippa köra ungarna varje morgon.
10. Få mitt hus klart nån gång.
11. Ha likadana kruckor till alla mina Orkideér.
12. Snyggare kropp.
13. Åka bort en helg till London.
14. Bli riktigt fjortisfull tillsammans med mina tjejkompisar.
15. Bara ta det lugnt.
16. Ha snabare bredband.
17. Ha filmen P.s Ilove you.
18. Köra rally...skit fort.
19. Skratta helt hysteriskt.
20. Att min familj alltid mår bra.

Visa saker i den här listan går ju faktiskt att fixa medans andra går inte att fixa. Jag är i ett väldigt stort behov av att få egentid.

2 kommentarer:

  1. Som du själv skriver gumman så kan du ju fixa några grejer i listan :) så se nu till att fixa det som fixas kan. Pöss

    SvaraRadera
  2. Jag kan fixa hysteriskt skratt o en fjortisfylla...Hahaha!!

    Kramen o pussen

    SvaraRadera