onsdag 20 oktober 2010

Jaa, jag fick jobbet!

Nu kära vänner är jag inte arbetslös mera. Jag har nämligen fått jobb på Café Bar. Jag börjar där den 1 November och fram till den 17 dec. Sen ska man utvärderas och får förhoppningsvis fortsätta i Januari sen.
Det kan inte bli bättre. Halvtid, asbra lön (mkt bättre än i vården) Nära till jobbet så det ligger i Åby och barnen behöver inte gå längre i skolan/dagis. Lediga helger o stor helger. Jag säger bara stackars Vård o Omsorg som blir av med en sådan bra tjej som mig.

2 kommentarer:

  1. Ja, stackars vård o omsorg....=)

    Grattis en gång till!!!

    kraam kram

    SvaraRadera
  2. STOORT grattis!

    Kul! Nära som sagt. Nästan cykelavstånd om det fungerar? Vad gör du i din anställning? Tänkte säga;Koka kaffe....nää den var ju dålig =)

    Kalaskul för dig och din familj!

    SvaraRadera