tisdag 12 oktober 2010

Aje!

Oj, vilken morgon det har varit!
Jag gick upp lite tidigare bara för att veta att vi ska vara ute i god tid och itne stressa. Väckte Alex vid 6:40 och hjälpte honom med att klä på sig för han frös lite. Sen när vi skulle ta sprutan så vägra han. Så har det varit typ sista månaden. Vi har världens diskutioner om detta varje gång. Idag blev han så arg att han börja sparka mig i sidan rätt på revbenen och jag blev så arg. Reflexmässigt så slog jag bort hans fötter och sa åt honom att han ska sluta. Han bara skrek och jag satt honom upp och tog sprutan. Sen gick jag bara där ifrån och ringde Johan och bad honom komma och köra Alex till skolan för jag var så ledsen. Jag började gråta när vi prata.
Johan kom 7:50 och körde honom. De hade pratat med varandra i bilen och ska prata mer efter skolan. Det här är inte acceptabelt, man GÖR inte så mot sin mamma. Så idag blir det att prata allvar med den lilla herrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar