onsdag 2 juni 2010

2/6-2010

Idag har man varit ledig o vädret har varit så bra. Vi har varit ute heeeeeeeela dagen o bara vart. Sen inte nog med det så var jag ledig idag med. Det första vi gjorde imorse var att (förutom äta frulle) köra Alex till skolan som han skulle hälsa på idag. Under tiden han var där var Lukas och jag ute i trädgården o lekte o fika o lekte.... Kl 11 hämtade jag Alex igen för att åka hem o vara ute i solen o leka o leka. Vattenspridaren på fullt tryck o gungarna i gung.
Bästaste Millan kom på en fika på eftermiddagen och det blev ännu mer lek för barnen o mer kaffe åt mig :)
Vi prata lite om att vi ska dra iväg med mysvagnarna nån helg vartefter. Det skulle vara skit kul.

Sen nu kl 21 var det favvoserien grey´s anatomy. Alltid lika bra som vanligt. Nu är det dusch som gäller å sen sova sängen. Se om min fina ojämna bränna spolas av lite för jisses så röd jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar