måndag 21 juni 2010

21/6-2010

Jössös, vilken helg. Jobbat och lyckats få till ett kanonkalas för de boende tillsammans med mina underbara kollegor. Vi dukade långbord och åt fantastisk god lunch och i mellan åt tittade vi på bröllopet på tv:n. Sen avnjöts en god fika stund med prinsess-tårta som en kollega bakat. Smaskens!
Sluta vid 15 och for hem för att planka mig framför tv:n med mjukfilt och fötterna i högläge. Bröllptet var helt fanatstiskt och en och en annan tår föll ner från ögat.

Nu är det inget jobb på 2 dagar och imorgon fyller jag år. 28 år. Kan man tänka sig att man har levat så länge. Tanterna dock på jobet tycker att man bara är barnet fortfarande. Ska baka och fixa lite ikväll och hoppas på fint väder imorgon så vi kan sitta ute i min underbara trädgård. Kanske vi ses.?

Maten är snart klar och det ska bli gött att sätta tänderna i en liten lövbiff.
Hörs snart igen

Här ett kort av de kort som togs på min födelsedag förra året! Min Elin & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar