torsdag 17 juni 2010

17/6-2010

Idag är det ju kanonväder igen. Så härligt. Jag måste städa lite o fixa för snart kommer det vara kalas här. Den 22 juni smäller det, då blir jag 28 år. Det kommer att vara öppet hus hela dagen så ni som vill är välkommna!
Ska börja baka lite med ikväll.
Igår var vi ute hela dagen o hade så mysigt. Tyvärr har allergin börjat göra sig påmind. Näsan kliar o ögonen svider lite. Måste fixa medicin för skiten innan den blir värre.
Vi klippte gräset o rensa bort lite ogräs på tomten igår o vad fint det blir. Nu säger jag inte att tomten ser fin ut för det gör den inte, men baksidan kan man ju försöka hålla hyfsad fin där vi är mest!
Måste köpa blommor med så det blir lite färg här med.

Idag kommer Millan förbi o fikar. Alltid lika mysigt att ha henne här. Hon är alltid glad och vi kan prata om allt. Det är nog en vän som kommer att finnas där livet ut. Hon försvinner inte i ett halvår och sen kommer tillbaka o tro att allt är som det alltid har varit. Är så trött på sånt folk som inte hör av sig när man själv har försökt att hålla en kontakt. När man märker att det till slut bara är en själv som hör av sig ger jag upp. Det är synd att man inte har kontakt med visa nu, men samtidigt så kanske det inte var riktiga vänner. Det är inte svårt att skicka iväg nåt sms nån gång i veckan och fråga hur man mår.
Kladdkaka ska jag nog baka ikväll. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar