onsdag 9 juni 2010

9/6-2010

Har ju haft lite ont till o från när jag kissat. Nu idag var det blod i urinet. Fan, orkar inte att äta mer penicillin. Ringde Vc och dom ringer upp vid tjugo i 3 i eftermiddag....pip!
Då är jag på jobbet. Det värsta är att jag jobbar dag imorgon o fredag. Hoppas jag kan komma efter jag slutar imorgon! Behöver ju medicin även om jag inte vill.
Säkert tanterna på jobbet som smittat mig ;)

Alex fick en migränattack på väg till dagis med idag. Så när vi kom fram så sa han att han måste spy. Jag springer fort runt till honom o ut med han in i ett par buskar. Han gråter o mår jättedåligt. Det kom inget.
Sätter honom i bilen igen o in på dagis för att nå någon fröken. " fann jag o dom hjälpte mig att få en påse och papper + handukar att täcka bilen med ifall det skulle komma i bilen.
Sen hem igen. Jag fick bära in Alex för han orka inte gå. Så fort han la sig i min säng somnade han. Nu har han börjar vakna till precis. Han har låg nu med, men ligger i min säng o äter lite druvskr o lite godis. Han ska försöka få i sig mat sen med.
Snart i väg till jobbet med o jobba kväll. Vi hörs senare......
Aj, vad ont det gör i urinröret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar