tisdag 22 juni 2010

Min Födelsedag!

Nu har jag blivit väck av min familj. Sång o blommor och kaffe på sängen. Alex hade gjort ett kort och skrivit alldeles själv i det. Jag fick en färgning och klippning av dom.
Blommorna var plockade från trädgården o var så fina. Det var så mysigt att ligga i sängen i mitten mellan mina 2 små pojkar. Johan åkte till jobbet direkt. Han hade lite bråttom.
Hoppas nu bara att nån kommer till mig idag. Till kvällen vet jag att det gör det, men på dagen skulle vara roligt. Kl 14 kommer Alex o Lukas kusiner hit en stund.

Vädret ser mkt lovande ut just nu iaf.

Skriver mer sen! KRAM

1 kommentar:

  1. Hurra hurra hurra min bästaste Anna!
    Hoppas du fått en fin dag. Vi får fira dig på fredag när ni kommer :)
    Ska bli så mysigt!
    Ses snart!
    P&K Elin

    SvaraRadera