onsdag 29 september 2010

To the is the day...

...som Tessi har examen *klunk* Sista dagen på hundkursen och jag ska genomföra mitt program med henne. "sitt, ligg, stanna, och en egen övning"
Tror inte det kommer gå bra, men det är ju bara en känsla jag har. Hade samma känsla förra veckan o då gjorde ju hon bra ifrån sig.
Med mkr godis o uppiggande ord så ska det här gå vägen. De kan ju inte underkänna oss liksom!

Imorse var jag hos läkaren ang mina halsmandlar och de vill inte ta bort dom för jag uppfyller inte kraven för det. Jag har ju "bara" haft 2 rejäla halsflussar i år och om vi ska börja diskutera OP så ska jag ha 4-5 st flussar. Jaha, tänkte jag medans läkaren trycker in en spattel i truten på mig...*aje*
Då hoppas jag ju nu att jag ska få 2-3 flussar i vinter och i samma tanke så tänker jag att jag hellre är frisk o slipper OP. Jag satt och pratade med läkaren 2 minuter för att sen resa mig ur den helt sjuka obekväma stolen. Tur att jag har frikort för annars hade jag fått slänga ut 250-300kr för det korta besöket!

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Hoppas det gick bra för dig och Tessi igår.
    När var det du får veta om du blir kallad på intervju till den där skolan? Håller alla tummar o tår för dig!
    P&K ELIN

    SvaraRadera