torsdag 23 september 2010

Tänkte köra igång igen....

ja, med att blogga. När jag har jobbat har jag inte haft tid och orka för det, men nu när jag har blivit arbetslös så har jag tid, mkt tid!
Jag har inte jobbat på väldigt många veckor och det börja krypa i kroppen på mig. Att bara gå hemma såhär gör att jag blir förslöad.

Såhär ser en vardag ut just nu:
Klockan ringer 6:15
Jag snoozar till 6:42
Väcker barnen och gör frulle till dom.
Borstar tänder och klär på dom.
Ser till att stänga in Tessi i hallen.
Åker och lämnar pojkarna på dagis och på Skolan
Åker hem igen
Hemma runt 8:30 igen.
Rastar och busar med Tessi
Sätter på kaffe
Sätter mig en stund vid datorn.
Dricker kaffe..
Städar undan från dagen innan.
Kollar vad vi ska äta till middag.
Äter lunch
Åker och hämtar pojkarna 13:00 hämtar jag Lukas
13:15 hämtar jag Alex.
Sen hem och se till att dom är nöjda och fixar mellis.
Runt 16:00 börjar jag med middagen
Johan kommer hem mellan 16:30- 17:00
Vi äter
Nån av oss går ut med Tessi på promenad.
19:00 förbereder läggning av barn
19:30 Barnen i sängen.
20:00 kollar på idol
22:00 går och lägger mig

Stora drag hur ALLA mina dagar ser ut. Jag får inte för mig att göra något annat som att ta mig till nån eller gå på stan. Gillar inte att göra saker själv. Vill ha sällskap.
Onsdagar går jag på hundkursen med Tessi mellan 18:30- 21:00
Sista gången på Onsdag. Sen tänkte jag gå fortsättningskurs med henne!


Ja, jag skriver väl mer imorgon när jag inte har något för mig.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar