måndag 27 september 2010

Nyttigare mat, tack!

Sitter här en liten stund nu. Jag ska snart börja med lunchen. Lukas kommer få äta lasange och jag ska äta tonfisk o keso.....mums! Har bestämt mig för att börja äta sunt, Ska börja göra så jag alltid har kyckling hemma som jag kan göra nåt gott med. Sen blir det mkt keso o tonfisk o sallad. Se om jag ser nån skillnad om ett par veckor. Ska bli intressant då det är första gången jag nånsin ändrar min kost för att försöka gå ner i vikt. Motion faller sig rätt så naturligt när jag går ut o går med Tessi varje dag i ca 1 timme! Det är ju en början iaf och jag tar det inte så allvarligt, men jag måste ändå testa!
Det som kanske kommer bli jobbigt är att stå och laga mat till de andra i familjen o jag vet att jag inte ska få äta det...men allt blir nog bra till slut. Sallad är ju gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar