fredag 24 september 2010

Dagens replik.

Sitter här och bara uppdaterar mig.
Ska snart åka iväg med Alex till skolan. Försov mig imorse med. Vakna 7:03...hjälp. Fort upp o in o väcka Alex. Lukas väckte jag lite senare efter som han och jag kan äta frulle när vi kommer hem!
Ska bli mysmys att bara jag och Lukke ska vara hemma!
Lukke säger ju vi rätt ofta till Lukas. Vet itne varför,men det har bara blivit så. ÄR väl oftast så med smeknamn. Vad tycker du om smeknamnet Lukke?

Sen tänkte jag börja med en grej här oxå. Jag skriver en replik från en känd film varje dag så får ni svara genom att lämna en kommentar.
Jag kommer att göra det så länge jag tycker det är roligt.

DAGENS REPLIK

"Nämen, bron är sprängd, säger jag"

Nu kan ni komma in med era gissningar. Sen får jag oxå se hur många som är inne o kollar min blogg.
Hörs sen då!

3 kommentarer:

  1. Lukke är heeeeelt OK!!!

    Hm...kan det vara från "Repmånad"...?

    SvaraRadera
  2. "Vem i helvete har ställt kabelbilen utanför?" :) haha...Repmånad of course..:)

    SvaraRadera