tisdag 17 augusti 2010

uppdatering

Värdelös uppdatering här nu, jag vet.
Men jag har inte orkat eller brytt mig om bloggen mer än nån gång ibland.
Det händer mkt just nu i familjen. Alex börjar Frita och lukas börjat dagis igen.
Tessi kräver sin beskörda del och jag och johan jobbar. Jag jobbar dock inte just nu då jag inte hat fått några tider denna veckan än. Kollar runt lite på andra jobb, men det är svårt att hitta nått som passar mig.
Sen har jag gått igenom mkt med mina känslor för saker och ting. Tror jag har börjat hitta rätt väg, men är absolut inte framme än.
Många saker har ändrats för mig detta år med känslor.
Sömnen är inte den bästa pga detta så jag är trött nästan hela tiden.
Önskar bara att jag kunde få sova 1 natt utan att vakna och få hjärtklappning o inte kunna andas.

Snart är det dags att åka och hämta Alex på skolan. Hoppas allt gått bra för honom där idag. Han ville inte dit imorse, men som tur var fanns pojken som gick på samma dagis där. Då gick allt bra och jag kunde lämna Alex och jag kunde åka därifrån med lite mindre oro för honom när jag visste att han hade sin kompis där.
Nu ska ja göra mig redo för att åka.

3 kommentarer:

  1. Nämen gumman låter som du får ångest på natten..varför? Hoppas Alex trivs på fritids snart o sen skolan. mycket känslor om saker o ting? Undrar vad det är...skikar lite kramar till dig och hoppas du blir glad :-) kram kram//Hanna

    SvaraRadera
  2. Saknar dig och jag saknar även att läsa dina inlägg. Hoppas allt är bra med dig och familjen. Jag är hemma och är sjuk :(
    Puss o kram Elin

    SvaraRadera
  3. Hihi ja på bloggen får man veta en del. Men det va länge sen jag fick veta nåt på din blogg ;).
    Vi måste ses snart, det är okristligt länge sen.
    PUSS/Elin

    SvaraRadera