torsdag 28 januari 2010

28/1-2010

Jag är hemma och vabbar för Lukas är snorig o hostar. Får se om jag måste ställa in träff med grannen imorgon eller ej! Återstår och se.

Elin och jag babbla förut i telefonen och det är så himla kul att babbla med henne. Vi fnittra som aldrig förr! Tack för det, Elin!!!!

Våran ena lilla kanin är död med. Han var död igår när jag skulle ge dom mat. Så nu är det bara Poppe kvar och han är depp som fasen. Brorsan är ju borta så det är ju inte underligt!
Vet dock inte vart vi ska göra oss av med honom. Gräva i marken nu är ju stenkört, kanske jag går upp till skogen med honom och lägger honom under nån fin gran. Känns så äckligt att slänga i honom i soptunnan, om man ens får göra det. Än så länge så ligger stackarn ute i en påst o är fryst!
Fy......

Hörs.........

1 kommentar:

  1. Tack själv min fina vän! Du är underbar att ha i livet!
    Vi skrattar så lätt tillsammans.
    KRAMAR ELIN

    SvaraRadera