tisdag 12 januari 2010

Andra dagen!

Nu har vi kommit hem igen och just ätit lunch!
Kl 09:00 var vi på dagis igen o allt gick så bra där, men jag är inte förvånad!
10:15 hade vi tid på BVC så vi for dit. Det är så jobbigt nu med overaller o mössor å vantar och bära och kångka....Suck!
Väl där så frågade dom om vi ville ta andra dosen av svinvaccinet, men jag tackade nej. Så ist fick han 1 års sprutan och ojojoj vad han blev ledsen. Inte konstigt docl då han både var trött och hungrig! Så nu får vi se om han reagerar på den. Hoppas inte det för jag vill att han ska kunna vara bra under inskolningen!
10,1kg vägde han o 73 cm lång! Läkaren var ju där med och gjorde kontroll och det fann inget att påpeka. Skönt!! Jag frågade lite om ärftlighet om Astma och det är tydligen större risk att få astma om nån föräldrn har det om fast det är allergi-astma! Men hellre astma än diabetes och han har inte några tecka en på att han skulle ha astma!

Nu sover Lukas o Alex spelar Bingo och jag ska fixa lite här nu! Är så trött idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar