tisdag 5 januari 2010

Nu är jag tillbaka igen!

Det har varit ett tag sen nu jag skrev här på bloggen, men det har varit så mkt runt omkring nu så jag har inte haft ork att skriva. Lovar dock att jag ska bättra mig nu!

Nytt år och nya utmaningar. Den största utmaningen för mig just nu är att hitta ett jobb. Jag skriver in mig på AMS nu den 11 januari. Sälla håll tummar o tår för att jag snabbt ska få ett jobb. Jag är taggad till tusen och vill verkligen börja jobba nu efter att ha gått hemma i 1 ½ år. Tröttsamt tycker jag bli börjar bli. Vill ha förändring nu. Lukas börjar vi skola in på dagis nästa vecka och jag hoppas att det kommer gå bra. Han är så tuff så det lär nog inte vara några problem!!!

Kul att det tittar in nya läsare här oxå. VÄLKOMMNA!!!!!!

Slutet på året var ok och vi var tillsammans hela familjen. Vi har mest tagit det lugnt efter alla kalas o jul och.....allt!!!!
Det är många saker som hänt under de här veckorna som jag inte riktigt är redo att skriva om här än. Det kanske kommer.

Ska kolla om vi har lite nya kort som jag kan lägga upp inom kort!!!

Vi hörs. KRAM på er!!!

1 kommentar:

  1. Finns här för dig always and forever!!!!
    LOVE YOU!!!!PUSS Elin

    SvaraRadera