onsdag 20 januari 2010

Har inte orkat skriva på ett tag.

Inskolningen för Lukas går så bra. Han sov för första gången igår å han hade sovit över 1½ timme. Då blev mamma glad!!!
Alex går det oxå bra för! Han har blivit bjuden till sitt första kalas. Han blev jätteglad över inbjudan o jag med. Tycker det känns kul för han har inte blivit bjuden tidigare o det beror hlet klart på hans sjukdom tror jag. Folk är rädd å vet inte hur man ska bete sig. Om jag kan följa med så behöver dom inte bry sig ju! Ska ring mamman sen vartefter å fråga om det är ok att jag kommer med!

Skrev in mig på arbetesförmedlingen med igår. Det gick bra så nu ör jag i full gång att söka jobb o leta jobbcoach. Sökte ett jobb i dag till en dagverksamhet så håll tummarna!

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna, tårna, tungan runt axlarna och knäna och även hälarna håller jag! Hoho!!
    PÖSS/Elin

    SvaraRadera