måndag 7 juli 2014

7/7-2014

Nu är det varmt ute så det heter duga. Lägenheten är fruktansvärt varm. Jag måste nog köpa en fläkt för det blir olidligt här inne. Det spelar ingen roll att det är öppet överallt. Men nu ska man inte klaga.

Veckan som va fick jag tillbringa med min pojkvän. Blommorna fick självklart följa med.... Jaja jag vet pensionärsvarning!!!
Vädret va lite sisådär i början av veckan, men i tisdags såg vädret fint ut med några stora mörka moln bortöver, men vi gjorde oss klara för att dra. Lagom kommit till rätta på hojen och fått upp farten så åkte vi in i en vägg.... Pissregnet var ett faktum. Fortsätta o chansa att de går över lr åka hemåt igen? Vi chansade o åkte vidare... Nåra knappa kilometrar! Sen öste det ner och ja kände hur skorna blev blötare å handskarna. Det va lika bra å vända. När vi började närma oss hemma så åkte vi ur väggen och inte en droppe fanns hemma... Kul åktur! 
Dagen efter va vädret mkt bättre och det blev en fin tur ner till hamnen för glass och snack med ankor och glo på folk. Vi åkte runt lite innan vi for hem i typ 500 knyck :)
Han är bra min älskling på att köra med mej där bak. Jag tror inte jag är så jobbig att ha bakom sej heller då jag tycker jag följer med bra i kurvorna. Jag har nog börjat lära mej hans körsätt och vi kan kommunicera ok med varandra fast vi inte kan prata med varandra. Luktar de illa från någon åker som nyss blitt gödslat så vet vi vad vi gör lr som de kommer folk  och går så vinkar vi glatt båda två :)

Det bästa med P är att vi kan skoja så himla mkt med varandra. Grovt och ironiskt. Sen är han bra att ge mej pirr i kroppen oxå. Undra om jag får honom lika pirrig än? Jag vet att jag har förvånat honom med vissa saker och det har nog förvånat mej oxå till viss del att jag gjort. Sen kommer det gräl oxå, och dom hatar jag. Sen om de är onödiga lr nödiga kan jag inte svara på. Man ska tydligen gräla lite i ett förhållande har jag hört. De ska vara ett sunt förhållande då, men de känns mest onödigt.  

Hans fina barn kom i lördags med. Dom gillar jag mer o mer. Har börjat bry mej om dom på ett sätt jag aldrig upplevt innan. Det är en helt ny erfarenhet att en pojkvän har barn. 
De får mej att bli lite sådär överbeskyddande. Då bryr man sej väl om någon om man blitt de. Sen blir jag glad av dom och jag hoppas att de blir glada av mej oxå. Tror att de gillar mej lite iaf. 
Sen är det en svår avvägning att inte lägga sej i små tjafs mellan dom och P. Där måste jag kliva undan och låta de reda ut sitt. 

Nu ska jag ringa den dära pojkvännen o säga natti natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar