tisdag 8 juli 2014

Soooool och levande liv!

Fasen vilket underbart väder vi har. I två dagar har vi varit ute hos mamma och solat och badat. Dom är själva borta i Loftahammar denna vecka. Dit åker de varje år. 

Tänk att det är två är sen jag var där med pojkarna när Alice fortfarande låg i magen. 
Tiden har gått så fort sen dess och det har hänt så mycket på den tiden. Separation, tillsammans igen, Alice föddes, nära anhöriga vände bort ryggen för att sedan hugga till ytterligare. Böda camping, separation igen och förlorad vän, flytt. 
Fått en annan fin människa in i mitt liv.
 Livet kan verkligen vända på en femöring. Jag har lärt mej mer och mer att inte ta livet förgivet! Allt kan hända så snabbt. Bort med det gamla och in med det nya sägs det typ varje nyårsafton. Tror fan det stämmer. Dock så saknar jag delar av det förgångna och på något vis hoppas jag väl att återfinna de delar jag mist. Men jag tar som sagt inget förgivet längre. Det är bara jag i slutändan som blir drabbad och ledsen.
Men lite hopp måste man kanske ha oxå för att kunna gå vidare till ett bättre liv. 
Jag har gått igenom ett helvete sista halvåret, men det vägs upp av det fina man har fått på något vis. Jag är ju en sådan person i gruden att de jag släpper in i mitt liv värnar jag om otroligt mycket. Så länge jag får lite av det jag ger tillbaka så är jag glad. Man kan aldrig ge lr få för mkt uppmuntran och kärlek! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar