torsdag 17 juli 2014

Fina på besök å vardag

Den här veckan har gått fort. Finaste kom i måndags och åkte hem idag! Vi har haft de så roligt tillsammans och för första gången har han stannat lite längre när jag har haft barnen. Vi har busat och varit i Vasaparken i tisdags och igår hos mamma. Det är en speciell känsla att se honom med mina barn. Alice är inte alls lika blyg för honom längre och satt hos honom flera gånger. De busade i sängen till o med. Pojkarna o vi hade kuddkrig o sprang i hela längenheten o jagades. Pojkarna har kanske inte visat sin bästa sida. De har gnällt o kört på som vanligt. Det är jobbigt att de inte lyssnar när jag säger till dom. Så en del tjafs blev de med. Jag har tagit alla fajter med dom o P har hållt sej undan. Det är bra tycker ja. Att vi håller oss lite på avstånd när tjafs inträffar. Jag gör likadant! 

Idag åkte vi iväg en sväng när P hade åkt. Färgagården åkte vi till å fikade. Sen gick vi en sväng runt strömmen. 

Mina fina barn som jag älskar mer än ni anar. Även om bråkar å blir ledsna ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar