lördag 23 mars 2013

Tonight is the night!!

Ikväll är det P A R T Y! Middag med 8 andra tjejer. Det ska bli askul, hyperkul, jättekul....
Dansa, dricka lagom med alkohol ( man är ju inte van) komma hem sent. Åhh, hoppas jag känner mig bekväm med mig själv. Ska ha inställningen att det SKA jag ha. Jag vill ju ha kul och ska inte tänka så mkt. Behöver ju inte dricka mig packad. Dricka lååångsamt och varannan vatten. Då ska jag väl klara mig till småtimmarna?

Idag är det busfabriken kalas för Lukas. Första kalaset där för honom. Han ser framemot det massor. Jag inte lika då jag bara kommer att vänta på att få åka därifrån o börja piffa. Men självklart är jag där o glad för hans skull. Min busunge.

Imorgon är det kalas igen. För Johans svägerska. Båda pojkarna längtar då de får leka med kusinerna. Stojigt och pratigt och bakfullt...hehe!

Nu ska jag ringa morsan, vi Höörs.


1 kommentar:

  1. Du skötte dig kanon tjejen! :)
    Skitkul va det....det gör vi om eller hur?

    SvaraRadera