tisdag 19 mars 2013

Ny vecka och nya möjligheter.

Helgen har varit ok. Johan hade jour och tur i oturen blev det endast många fel på söndagen. Han fick fara fram å tillbaka, in till stan ut till skärblacka och hem och folk fast och in till stan o hem.
Evigt farande.
Jag har inte känt mig på topp. Saknar liksom glöden. Försöker hålla ordning på disk, tvätt, städ, och plock. Ändå blir det bara rörigt. Rörigt hem, rörig hjärna! Jag har svårt att organisera och vet inte vart jag ska börja. Så fort man fått upp kämparglöden blir man avbruten av nåt eller någon.
Barn som bajsat, är hungrig, typ. Ska inte skylla på mina barn men det känns som en evig skugga som alltid avbryter mig när jag börjar.
Idag måste det verkligen dammsugas, tessihår, sönderklippt papper, grus och damm...att det kommer så fort.
Nätterna har vart bra som tur är. Alla får sova, men ändå så känner jag mig inte pigg. Är det den låååånga vintern som kom tillbaka innan den ens hunnit försvinna? Eller är det att jag är problemet? Tror nog på det senaste.
Men idag ska det banne mig bli hyfsad ordning här hemma.

For till bästa fottefin igår i 2 omgångar. En på förmiddagen o sen på kvällen. Hon skulle klippa min nacke till lördagens party. Det blev jättebra. Vi var lite oroliga innan, men det löste hon.
Ska bli kul på lördag och tjejkväll med mat o utgång. Hoppas på en bra fylla ;)
Det var ju ett tag sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar