tisdag 12 mars 2013

Tisdag 12/3-2013

Känner mig riktigt utvilad idag. Kanske beror på att jag gått och lagt mig så tidigt den senaste veckan. Lagt mig redan vid 21 och legat och läst. Det är så skönt att krypa ner och bara slappna av med en bok. Det kan bli en bra vana! Just nu håller jag på att läsa trilogin " 50 nyanser av honom, 50 nyanser av mörker, 50 nyanser av frihet" är inne på andra boken nu och är snart klar. Johan sa att han kunde köpa den sista boken åt mig. Han är så snäll.
Böckerna är grymt bra, spännande och sexiga. När barnen är lagda är klockan oftast strax innan 20 och då sätter sig vi en stund i soffan. Sen brukar Johan gå ut gå en promenad in till Åby avfarten och hem igen. Det tar ca en timma. Då går jag och lägger mig o läser. Skön lugn kväll och vi har fått bra rutin med barnen med. Jag längtar tills det ska bli kväll och jag får krypa ner o läsa en stund.

//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar