tisdag 16 november 2010

16/11



Shit, vilket kul jobb jag har! Det är roligt folk o är en i gänget, känns det som. De välkomnade mig o de 2 andra tjejerna som började med öppna armar!
Det trodde jag aldrig att man kunde bli så väl bemött. Idag har jobbdagen gått fort som vanlligt, men jag har hunnit med en del ringningar med. 2 boknigar idag och 5 igår. "Det går bra nu............."

Alex läkare glömde jag att ringa idag.....attans, men får göra det imorgon igen. Svärföräldrarna kommer över idag o äter lite, det är alltid lika kul.
Vet inte riktigt var vi ska äta, men det ska jag ta reda på nu.
Vi hörs

1 kommentar:

  1. Hej goding!
    Jag är så glad att du trivs och att det går så bra på jobbet!
    Hörru jag saknar dig! Va hände med all tid egentligen? Den bara springer iväg.
    Måste ses snart!
    Hälsa familjen.
    Kram Elin

    SvaraRadera