onsdag 10 november 2010

10/11-2010

Idag var en bra dag på jobbet!!!! Jag lyckades nämligen boka in ett besök, dock var det bara 1, men det är ju alltid nåt!
Tiden går bara så himla fort när man är där, hade kunnat sitta o ringa mkt längre.

Igår var det middag på jobbet med mina nya arbetskamrater.....alla är hur roliga o trevliga som helst! Jag kommer att trivas där, det känner jag!

Alex mår inge vidare idag. Han har skit högt o haft det typ 1½ vecka, vi fattar inte varför. KAn vara allt från att han växer till att han håller på att bli förkyld. Mer insulin gäller nu dock och det är alltid lika otäckt att höja dosen med risk för känningar då!

Nu har jag uppdaterat min blogg o eftersom så många har gjort förfrågningar på när det skulle hända så kom det här nu!!!!!

1 kommentar:

  1. Grattis till bokningen!
    Blir nog fler sen när du har vant dig mer vid jobbet.
    Och det är kul att dom fixar sånna där träffar :)
    lättare att komma med i gänget för alla nya (du) som börjar.

    Vad gäller Alex så får vi hoppas att han blir bättre snart. det kan ju vara precis vad som hälst som är orsaken.

    Kram

    SvaraRadera