fredag 19 februari 2010

Idag är jag hemma med Alex som är så himla förkyld, stackarn! Hostar och nyser om vart annat!
Igår fick jag hämta tidigare för hans bs höll på att bli sådär konstigt att det inte vill stiga upp. Frökarna klara av allt bra och vi höll kontakt hela tiden! Jag hämta dom 1½ timme tidigare. Väl hemma så gick Alex och la sig direkt, men han låg bara 15 minuter typ. Sen slappa han vid tv:n ist. Klockan var runt 5-halv6 när vi ätit maten och sen när jag är klar med disken i köket och går in i vardagsrummet så ligger Alex och sover i soffan. Så han sov alltså från halv 6 till 8:00 imorse. Då ser man ju hur påverkad han blir av att bs är såhär!

Ska ju tydligen komma mer snö med i helgen, säger dom! Vill vi ha mer snö? ja, varför inte! Blir bara lite jobbigt att skotta bort allt när det kommer. Det snöar lite här nu och när jag kolla ut förut så syntes inte Johans fotspår i snön så det måste kommit en del! Ska ut och skotta sen när Lukas sover middag!

1 kommentar:

  1. Vilka underbara barn ni har! Älskar er alla så mycket!
    Puss o kram Elin

    SvaraRadera