tisdag 23 februari 2010

23/2-2010

Sitter här i soffan med Alex och tittar på tv. Min underbara granne Millan har varit här och fikat med sin söta lilla Amanda. Vi har alltid lika trevligt när vi ses! Tack för en roligt stund!!!!

Annars så händer inte mkt idag. Snön faller som vanligt från himlen och jag börjar bli skapligt trött på detta. Mer ska tydligen komma. Det får gärna ligga kvar, men det behöver inte kommma ner mera snö nu. Att hålla på o skotta och skotta hela tiden tar kol på oss. Vi vet inte vart vi ska göra av all snö längre. Tur att vi dränerade runt huset i höstas för shit vad vatten det kommer att bli när all snö töar sen.

Lukas gick ett par steg igår o i förrgår. Typ bara 2 steg, men det är bättre än inga steg alls. Han är så duktig. Så nu är det inte långt kvar tror jag tills han går helt och hållet!

Efterlyser med en peruk som jag kan låna till ett party som kommer vara i slutet av Mars. Nån som har nån?????

Nu ska jag börja med maten. Torsk o potatis o pepparrotsås blir det idag!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar