söndag 9 augusti 2009

Vi firades pappas 50 årsfest igår. Gissa om det var kul!! Annelie (pappas sambo) har planerar allt in i minsta detalj och hon fixa allt att gå av stapeln perfekt. Allt tajma. Det var ungefär 50 gäster. Det var dans å sång av alla dess slag. Pappa sjöng till Annelie....ni vet "Wise man says, only fools rush in....." ja, den som Elvis sjöng. Jättegulligt. Pappa var så tagen av allt hela kvällen så när tårtan kom in kunde han inte hålla emot längre, det kom den liten tår nedför kinden.
Träffa så många roligt människor igår...bästa festen på länge...ALLA var såå glada!
En tjej jag träffade, Malin. Hon jobbar ihop med pappa å det var världens mysigaste tjej och vilken pingla. Vi pratade massor och hade så kul. Sen ICKE att förglömma min helt sköna och genomtokiga kusin Tessan. Henne har man aldrig tråkigt med, alltid nåt på G. Hon sov hos oss och det var så kul!
Jag blev lagom go i hatten och dansade röven av mig. Det var riktigt länge sen jag for så över dansgolvet. Sen min bror då, den lille skiten...fan vad han kunde dansa...vilka moves...hahaha. Bra, bryschan!!!! Natten blev låång, vi var väl hemma runt 04 nån gång å då vad man sådär skönt full att man skulle kunna hålla på HELA dagen/morgon...natt!
Sen finns det ju typer som alltid blir för fulla å letar tillfälle att hugga å så blev det tyvärr.....ingen respekt mot att det är pappas kalas. Bara det går att ställa till en scen så verkar de nöjda. Visst är sånt folk patetiska???
Men så är det väl med vissa helt enkelt. Tur att man själv har så bra självinsikt att man ser när det är dags å bryta å inte fortsätta att älta.
Med de visorden kommer här lite kort från den mest underbara FEST!!!
Håll till godo!
Såhär ser jag ut för kvällen.

Här kommer pappa in å han vet inte ett dugg.




Suprise

pappa överaskad

brudarna.

Min pratade bror

hmmm, en cigarr

Paketöppning.

Tessan å johan

Jg å min underbara johan. Som var nykter HELA kvällen.

Min älskade bror Patrik. Snacka om att han kunde sina moves på dansgolvet!

Det här är Malin & jag. Hon jobbar tillsammans med pappa. Världens goaste tjej.

Tessan tjäna 40 spänn på att dansa på bordet. Såhär nöjd ser hon ut efteråt!

Louise & jag. (Annelies yngsta dotter)

Tessan & jag lite halvfulla på nattkvisten






2 kommentarer:

  1. Gumman vad vi gör oss fina på kort ;) Kramiz Tessan

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Ser ut att ha varit jättelyckat kalas.

    SvaraRadera