fredag 28 augusti 2009

Fredag å gräsänka.

Vi fick hastigt veta att killen som ska dränera kommer redan ikväll och börjar gräva....ehh, jaha? Vi fick veta det av johans bror inte av grävaren själv...väldigt konstig, tycker vi!
Men nu står grävmaskinen här å vi väntar bara på att han ska komma nu.

Johan har just åkt till sin firmafest som ska vara i Sörsjön ett stenkast från oss. Han kommer hem igen i morgon bitti. Hoppas han får det kul. Jag vet ju hur himla trött han är efter att ha jobbat över varje dag i 2 veckor nu. Men vi ser det positiva i allt å kämpar på!
Alex hade känning förut med. 3,1 mmol å var skitarg på allt. Inget duger ju då. Så han fick mat å druvsocker å då lugnade han ner sig snart.
Nää, så jag kommer att sitta här själv ikväll med ungarna å slappa natar jag. Om nån vill komma förbi är de välkommna!

1 kommentar:

  1. Trist att va utan karln. Hoppas du haft det bra ändå! Jag är så trött att jag inte vet va jag heter nästan.
    Puss på dig/Elin

    SvaraRadera