torsdag 29 januari 2009

sova eller inte sova.....

Jössös, vad jag bloggar idag. Nu är klockan mkt och jag är inte ett dugg trött. Tror det är för att det är begravning imorgon. Försöker inte tänka på´t men det är svårt.
Lukas ligger här vid sidan om mig och bara tittar och försöker prata eller nåt. Nåt roligt ljud ger han ifrån sig ibland. Snart är han väl hungrig med lite över 2 timmar sen han åt. Hoppas han somnar för då får han sova några timmar. Alex ligger vaken med. Han somnade tidigt ikväll och vaknade förut att han var hungrig. Sen kunde han inte somna om. Han är sur för att han inte vara vaken. Samma sak varje kväll.... tjafs om att gå å lägga sig. Han säger ofta att han är mörkrädd. Det är så jobbigt tycker jag. Jag är ju mörkrädd med så jag förstår honom. Alla lampor tända i rummet ändå är han rädd.

Nu låter Lukas massor, tror nog att han börjat fatta att han kan låta. Det låter så härligt. Sen hostar han lite i mellan och nyser och ser helt frågande ut....hihi...sötnos!
Kallar alla för sötnosar idag tror jag.

Saknar josefin nåt grymt med. Vill träffa henne omedelbart.....hör du det om du läser detta! OMEDELBART!!!!!
Att hon kommer hem i sommar gör mig såå glad. Min allra bästa vän!!!! JOSEFIN.
Struntar i att jag låter patetisk.....

Skriver mer senare eller i morgon. I morgon är det ju om 1 timma.

1 kommentar:

  1. Ååå....ska försöka skynda mig. Fort ,fort!!
    Värmer när du skriver så här...

    kraam

    SvaraRadera