onsdag 28 januari 2009

För en gångs skull somnade han bra. Lite tid tar det alltid innan han kommer till ro. Andningen är väl inte bättre än så jag ligger alltid med ett öra öppet....heter det så?? Ett öra öppet???
Nåväl, så somnade han. Jag som är svintrött hittade ju denna sida och kan inte sluta nu. Blev så himla sugen på att skriva!
Imorgon måste jag försöka få bort alla tomtar som står på finrums-bordet och ljusstakarna i fönstren. Känns lite pinsamt att de står kvar där. Julen är ju liksom över.
Nu börjar jag längta till våren med. Fast ändå inte för då är Lukas så mkt större. Vill ha honom så här liten jämt. Han är ju bara för mysig. Kommer ju aldrig mer skaffa bebis och jag hoppas att han växer sakta. Alex får gärna med växa långsammare. Han är ju redan 4 år. Vart har tiden tagit vägen. Redan 2 barnsmor... jössös! Alex börjar 6-års om 1½ år.........ahhhaaa! Är jag gammal??? ja ja ja, gamla blir ju alla. Men som sagt barnen behöver inte sticka iväg i växten för fort. Fast å andra sidan behöver inte jag det heller. Inte för jag har ålderskris eller så, men 26 år en bra ålder.
Hörs mer imorgon..... HEJ

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!
    Jag vill oxå byta blogg, men jag vill ju få med mig alla gamla inlägg...tror du man kan det på nåt sätt?? Ja vill, ja vill, ja vill...
    det roliga är att jag va oxå inne på blogspot igår och kolla runt :)
    Puss på dej

    SvaraRadera
  2. Uschaaaan va gammal du är.....!!!!!!

    SvaraRadera