lördag 23 augusti 2014

Lördag med plock o fika

Idag tog vi sovmorgon ända till klockan 07:00. Det var då Alice vaknade. Pojkarna sov vidare en stund till. Frukost, kompis till barnen kom upp o lekte lite. Jag plockade undan och diskade. Även om jag städade lägenheten i... Hmm vare onsdags lr torsdags minns ja inte, men då damma o dammsög och moppade jag överallt. Sen att de blir mkt plock får man helt enkelt ta. Barnen är experter på att stöka ner. 
Första skolveckan har mu varit oxå och den har varit ok. Jag hade en liten spänd Lukas här hemma första dagen, fast de är ju inte konstigt alls. Det är stort att börja förskoleklass ju. Alex var oxå spänd men pappa J var med honom. Alice va ledig. Tyvärr blire mkt åka fram å tillbaka för mej nu tills jag fått lov att ha Lukas längre efter han slutat. Tyvärr bara att vänja sej.

På måndag ska jag till min kbt terapeut, se hur de går där. Oftast är jag helt slut i skallen efter en timma där. Sen vidare för en kaffe träff. 

Vi ska till en kompis ikväll på fika. Det ska bli kul. Hon har också barn i samma ålder som jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar