torsdag 3 januari 2013

Torsdag?

Vad veckovild man blir när det har varit helger med jul....trodde först det var tisdag, och jag var tvungen att kolla min kalender för att då se att det var torsdag. Nu är det inte många dagar kvar på detta jullov. Fasen vad fort allt har gått. Måste få barnen att somna tidigare nu de sista dagarna. Jag måste ta mig i kragen med o lägga mig tidigt, men det är fasen inte lätt. Har blitt sent varje kväll. Typ  efter tolv varje kväll. Lätt att vrida på dygnet.

Idag ska vi till Millan på fika. Hon har inte träffat Alice än, så det ska bli kul. Sen vid 18 ska jag till Daniela igen o fixa till naglarna. Ena tumnageln har gått av, så den ska lagas å då är det lika bra att fixa de andra med. Jag har ju franska nu, men vet inte om jag ska prova någon färg denna gången. Är rädd bara att jag tröttnar på det fort. Franska är alltid snyggt o tidlöst, tycker jag!
Får se hur jag gör.

Sen jag började blogga igen är det ingen dom har kommenterat ett ända inlägg.....?
Skulle va kul om ni som läser skriver något litet  jag ser vem som läser.

/// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar