tisdag 1 januari 2013

Nyårsdagen 2013

Nu är det 2013!!!!
Detta året ska bli bra. Förra året bestod av otrolig glädje och otrolig sorg. Inget pr är den andra lik men vi klara det och är lyckliga nu.

Höjdpunkter från 2012
# Alice föddes.
# Resan till Legoland.
# Att jag o Johan fann varandra igen.
# Huset är nästan helt klart.

Det är mkt som hänt oxå som är jobbigt, men det går jag inte in på här på bloggen. Er jag känner vet vad jag menar.

Nya året ska det ske förändring....som man säger varje år. Med på olika sätt kommer förändring ske i min omgivning och hos mig.  Saker ska bli till det bättre. Mkt jobb och slit men snyggt resultat.

Nyårsdagen har varit lugn. Jag fick sova till halv 12 fatta!!!!!!!!! Jag älskar Johan, han tog barnen en efter en då de vaknade. Sa att det är lugnt jag ska ju ta de själva sen resten av tiden då han börjat jobba imorgon. Jag har inte riktigt vaknat än och klockan är över 19. Pyjamas hela dagen och han är iväg o köper Kinamat nu.....mums!
Städat bort nyårsstöket gjorde jag förut och julen kommer åka pö om pö under veckan. Julen blev inte så långvarig detta år då vi fortfarande renoverade nya vardagsrummet o jag blev sjuk precis innan. Så pyntet kom typ upp veckan innan jul. Annars är allt på plats första december. Nästa år ska det va som vanligt.
Nu ska vi se framemot vår och sommar. Ljusa varm kvällar.....längtar redan.
Sen blir det roadtripp med Josefin i sommar!


/// over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar