lördag 25 juni 2011

Firat midsommar!

Vi har haft en jättetrevlig midsommarafton igår!
Vi gjorde oss fina på morgonen och grabbarna hade nya fina kläder dagen till ära. Åkte till svärföräldrarna kl 13 och åt sill-lunch med allt möjligt på bordet. Åt gubbröra för första gången och det var jättegott.
Vädret höll sig bra med. Runt 16 for kosan mot Brevens Bruk, det ligger typ halvvägs mot Örebro. Där har vi varit 2 gånger innan och det är så fint midsommarfirande där.
Härligt att ta sig lite längre bort än bara till typ löfstad där jag inte tycker det är så roligt!
Bilder kommer jag snart lägga upp.
Deras majstång är så fin och annorlunda.
Barnen och jag dansade och hade så kul. Regnet behagade komma fram en stund, men det gjorde inget för alla miner var så glada på alla. Lukas dansade för första gången och han leta upp olika flickor att hålla i handen...sötnosen. Alex lämnade inte lillebrors sida en ända gång. Jag hoppade mest omkring jag med och hade allmänt mysigt!
Korv och glass och mkt trevligt sällskap. Tessi sköte sig bra med!
Hoppas ni andra har haft det skoj och trevligt med!
Lägger upp bilder med snart!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar