onsdag 22 juni 2011

22/6= min födelsedag

Idag fyller jag 29 år....Sista året på tjugotalet.....*klurp*
Men någon 30 årskris ska jag inte ha....i alla fall...
Denna dag blir lugn och ikväll när min Johan har slutat så kommer det en överraskning....hmmm, undrar vad det är. Jag som är helt galen i överraskningar.
Vi firade ju mig i lördags och då var ju Josefin m familj och Cattis m familj, Josefins mamma, min pappa, min syster och lilla Nova, min bror, Johans föräldrar. Anledningen att de var här var att Josefin fyllde 30 förra veckan och vi ville göra något unikt och fira tillsammans. Det blev jätte lyckat och vi hade bakat kakor och tårtor. Glömde så klart kameran sen när kalaset väl var igång, men det blev så mkt med att göra kaffe o ha kolla så alla var nöjda och hade trevligt.
Jag fick jättefina presenter. De kan jag nog ta kort på och lägga upp senare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar