fredag 4 februari 2011

Fredag..igen!

Satt här vid datorn när jag får ett sms av min Johan! Han skrev att han var på väg upp till sjukan för att sy handen...........igen! Det blir nog iaf 2-3 gånger om året han syr i sina händer. Han sydde utan bedövning med nu....min lilla Rambo. Han orka inte sitta där o vänta utan det gick fortare så. På ett ställe var hans hud så hård att nålen knappt gick igenom. Hård kille, min Johan!
Nåja, idag är det fredag och det blir till att handla o mysa ikväll. Synd bara att fredagen går så fort!

Alex mår bra han med. Hans bs är bättre med detta nya insulinet. Känns som om han ligger mer stabilt nu än innan. Nån kraftig känning har han inte fått på evigheter känns det som. Skönt det. Fast ändå så ligger tanken på det ofta. Som när jag lämnar honom i skolan. Men han blir ju äldre hela tiden och lär sig känna sin kropp hur i olika situationer!
Så i nuläget är det stabilt hemma här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar