fredag 27 januari 2017

Idag är det fredag och mina små grund kommer hem. Så vi har ätit gott nu och nu återstår det att mysa resten av kvällen. Fångarna på fortet är givet när barnen får bestämma vad som ska ses på tv. Och som Lukas sa " mamma du kan få lite kli på ryggen av mig när vi kollar på fångarna" Det säger man ju inte nej till å så blir det lite lättare att glo på tvn.

Veckan som varit har jag börjat med ny medicin som jag ska ta på kvällen.  Den har funkat ok och jag har sovit hela nätterna. Sovit nästan lite för länge dock. Nåra kvällar fick jag yrsel av dom o vissa inte. Men jag kommer köra på nu denna vecka när barnen är här. Jag har snart återbesök till min nya läkare oxå.  Jag kommer fråga henne en del om medicinen nu när jag ätit den lite.

Helgen kommer bli lugn utan nåra måsten.

Hej hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar