måndag 22 februari 2016

Sportlov.

Nu är det sportlov igen. Åren kommer och går.  För 2 år sen va det första sportlovet som ensamstående och jag hade barnen hela den veckan. Jag/vi hade precis flyttat till lägenheten i stan. Jag hade målat alla rum.
Den tiden va en glad tid för mej. Känna att jag kom till rätta med mitt egna hem med mina barn. Hade varit på Ikea med mamma veckan innan och handlat möbler och bilen Ulf. Den dagen försvann nästan 30000 spänn.
Det var 2 år sen. Mkt kan ändra sej på 2 år.
Nu 2 år senare har jag flyttat ytterligare en gång och då till Åby igen.
Jag mår bra här i Åby. Barnen har sina skolor här och dagis.  Jag bor i en fin lägenhet ochsnart är det dags för mej att börja arbetsträna. Livet vänder nu och det kan bara bli bättre.
Allt ska bli bättre.

Sista tiden har varit tung för mej....jag vill bara blicka framåt och hoppas att det onda försvinner med tiden. Fokus på mej och mina barn. Inte glömma, men ändå hoppas att allt blir lättare. Det sägs att jobbiga saker och ting blir bättre med tiden.  Det är nog så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar